09
Ιούν
Το Εργατικό Κέντρο Πάτρας καταγγέλλει την απαράδεκτη και προκλητική στάση της Αστυνομίας του Τμήματος Κάτω Αχαΐας, η οποία κλήθηκε από την εργοδοσία του ΚΔΑΠ ΡΟΔΑ στην Κάτω Αχαΐα κατά τη διάρκεια της σημερινής απεργιακής κινητοποίησης των εργαζομένων που παραμένουν απλήρωτοι εδώ και τρεις μήνες. Παρότι οι απεργοί, οι εκπρόσωποι του Σωματείου Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Αχαΐας και του Εργατικού Κέντρου Πάτρας βρίσκονταν έξω από τον χώρο της δομής χωρίς να παρεμποδίζουν την είσοδο ή την έξοδο οποιουδήποτε, οι αστυνομικές δυνάμεις απαίτησαν να αποχωρήσουν…