08
Μάι
Το Εργατικό Κέντρο Πάτρας έχει επανειλημμένα καταγγείλει τις άθλιες και απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης των μεταναστών εργατών γης και συσκευαστηρίων. Με συνεχείς παρεμβάσεις και υπομνήματα προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, τους Δήμους και τα αρμόδια Υπουργεία — όλους δηλαδή τους φορείς που φέρουν ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή — έχουμε απαιτήσει να διασφαλιστούν οι στοιχειώδεις και αναγκαίες συνθήκες διαβίωσης, που να επιτρέπουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τη σωστή ατομική υγιεινή:…