29
Ιαν
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 29/1/24, ΣΤΗΝ 6η ΥΠΕ, ΩΡΑ 13:00 Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Πάτρας απαιτεί την άμεση επαναλειτουργία του βηματοδοτικού τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» που ανέστειλε τη λειτουργία του, λόγω του γεγονότος ότι στον χώρο απέμειναν να εργάζονται δύο Καρδιολόγοι (ελάχιστες προϋποθέσεις λειτουργίας), με τον έναν να συνταξιοδοτείται τους προηγούμενους μήνες. Φαίνεται ότι η αναστολή λειτουργίας ήταν προδιαγεγραμμένη ότι θα συμβεί, μιας και ενώ δεν υπήρχε επαρκές προσωπικό δεν προκηρύχθηκαν οι απαιτούμενες θέσεις έγκαιρα, ώστε να…